بازی "Sleight Of Hand" معرفی شد

توسعه‌دهنده‌ی بازی "Framed"، جوشوا بوگز، بازی "Sleight of Hand" را معرفی کرده است، یک بازی اکشن مخفی‌کاری سوم شخص که سال آینده برای Xbox Series X/S، PC و Game Pass منتشر خواهد شد. "Sleight of Hand" توسط استودیوی RiffRaff Games، یک استودیوی جدید به رهبری بوگز، توسعه یافته است و در جریان پیش نمایش شریکان Xbox امروز به نمایش گذاشته شد.

هرچند معرفی امروز به صورت خالصانه سینمایی بود، RiffRaff می‌گوید که بازیکنان "کارت‌های نفرین شده را برای انجام تکنیک‌های مجموعه‌ای از جادو استفاده خواهند کرد" در حالی که "تبهکاران گشت‌زن را با تبخیر به دود"از سر راه برمیدارند.

لیدی لاک یکی دیگر از کارآگاهان ماورایی سابق است که تعدادی کار اتمام نشده دارد.آخرین بار او دست چپ خود را از دست داده بود. خیلی خسته از مبارزه با سرنوشت بوده است و با بدهی‌هایی که دارد، لیدی لاک با دسته‌ی نفرین شده خود به دست، آماده است که به شهر استیپل بازگردد و زندگی گذشته‌اش را ادامه دهد"

در Sleight of Hand، بازیکنان می‌توانند دسته خود را ارتقا دهند و دسته‌ها را برای هر "سطح بالایی بازی قابل تکرار" تشکیل دهند. شما می‌توانید با استفاده از کارت گلیمپس به راحتی در پشت دیوارها دشمنان را ببینید و سپس آن‌ها را با کارت جهل نابینا کنید تا بی‌صدا عبور کنید. کارت هند به شما اجازه می‌دهد که با یک شلیک تمامی نگهبانان پاترولی را بیرون بیاورید.

بوگز، که CEO RiffRaff و کارگردان Sleight of Hand است، در یک بیانیه مطبوعاتی می‌نویسد. "ساخت این بازی رویای بلندمدت من بوده است.این یک مسیر سخت بوده است، در واقع سخت‌ترین پروژه‌ای است که روی آن کار کرده‌ام، اما من بسیار افتخار می‌کنم که در کنار این تیم در جهت جدیدی به ژانر اکشن مخفی‌کاری قدم برداشته‌ام ."

Sleight of Hand در سال ۲۰۲۵ به Xbox Series X/S، PC از طریق Steam و Game Pass منتشر می‌شود. 

منبع : gameinformer

 

 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات